Jag är hemma igen och hösten flyttar in i mina tankar..

Nu är det dags för mig att säga hej då till tanken av Tunisien solen och även Sverige solen!
Jag har fått ny energig och glöd och det finns mycket att testa och framförallt mycket att skapa.
Jag har sett så mycket färger, kännt så mycket känslor villket  gör att jag vill skapa njuta  och förmedla.

Jus nu är det mycket som dykt upp igen som man vill kombinera med det nya .. lite kryptiskt lät det där.
Det jag försöker säga är att jag just nu insperas av 50 tal som jag vill kombinera med det minimalistiska rakalinjer  från 2000-tal.

Här har jag lite bilder på tyygen jag kommer att använda mig av!
Jag njuter av att se dessa  vackra tyger.


samlad kompott

Jag älskar ju färg, men när jag väl hittar et svart tyg  så är det oftast något speciellt med strukuren på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0