Den härliga ulliga, mjuka känslan..

Solen står högt på himlen och den värmer mina kinder, jag ler och njuter av att solen hälsar på, efter några timmar så börjar den dra sig undan  för att det kommer att komma en dag till då den ska sprida glädje och värme.

Nu börjar det som ni alla märkt att det inte är så där varmt som det var i Juli Juni.
Som jag nämnt innan så är hösten och vintern  inget att frukta ;)!
Det är bara till att  hämta fram lite mysiga minnen, en kopp te och ett nystan garn lite sticknålar och börja sticka mysiga halsdukar, mössor och benvärmare sockor eller heter det sockar .. vantar ja allt mysigt.

Här har ni min nya medlem till halsduksfamiljen
Kashmir Krage som jag stickar med kashmirgarn från tunisien!




Nu har jag hunnit lite längre!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0