Räddaren i nöden Jennifer med storr J

bästa hjälpen någonsin!=)
Tusan jag har gått och funderat hur jag ska kunna sy så mycket som möjligt på kortast tid! Eftersom min symaskin bestämde sig för att överge mig så är jag lite av i kris eller snarare var tills att Anna ställe upp med att jag kunde komma över och sy hos henne och sen kom Jennifer hem och meddelar att jag får låna hennes sy maskin :) vilket underlättar en hel del. Då jag har alla grejer hemma så ja nu har jag min extra hjälp.
Och titta nu har det dykt upp en klänning! Japp nu är den blivit ihop sydd så miss Alex snart får du komma på nästa provning!

the purpel jewel:)
kläningen är dok inte pressad(struken)

Jag syr vidare och tackar Anna och Jennifer för att ni är fantastiska vänner som ställer upp!


sewing foor life !;)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

WOW, du är ju underbart duktig:-)) Den är redan sååå vacker, wieee:-)))

2010-05-23 @ 12:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0