Haloj!

Då var man tillbaka från en liten torka av uppladning av kreationer.
Så jag tänkte vad bättre än att jag kommer med lite gottighet nu innan jul.
Jag har som vanligt haft många projket i rullning, det senaste avslutande  var ett kul projekt sammarbete med min vän Christian S!

Han är sådan otroligt härlig och inspererande vän  och så var han snäll nog att dra med mig på tåget i ett skapande av en härlig tylll kjol som hans kusin skulle ha till nyår!
*puss på dig och mega kram * Christian du kommer att komma dit du vill.

Så vi hade suttit och spånat utifrån önskemålet av grundkjol, en sak kan jag säga att tyll  det kan man aldrig få för mycket av så här kommer en tyll explosion av mig och Christian.
Våga leka med tyll









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0