jag ska sy och jag ska klippa...

"jag ska sy och jag ska klippa, jag ska göra ska jag tippa för den stora galakvällen så ska jag sy modellen!"

Ja jag känner mig just nu överlycklig över att jag fått möjlighet att vara med på göteborgs desingmarknad A là London, http:/www.alalondon.se/smygtitt.html
 Detta har för mig inneburit minder tid att lägga upp saker på bloggen och mer sy, komma på idér .. eller nej ider poppar ju alltid upp i mitt huvud. Jag får insperation från ta me tusan nästan vad som helst!

Älskar att skapa det ger mig lugn, glädje det beskriver mig kan trots att det är glädje jag vill förmedla så skapar jag  saker när jag har för mycket att tänka på, är ledesen, arg, glad, behöver tänka. Det är ett fantastiskt sätt att få behandla och uttrycka sina känslor!

Så nu har jag varit och känner mig fortfarande som mössen i teckade askungen som syr för fullt för att askungen ska få gå på balen. Bara det att den 12 Augusti är det ingen som ska gå på bal utan jag och flera andra kreativa människor som har fått möjligheten att ställa ut och sälja våra kreationer  Pyssel,konst,design, fotografi mm.
Ta gärna en titt förbi  Kanaltorget i göteborg den 12:e  så lovar jag att du kommer bli inspererad!

Eftersom att det är lite hemligt vad jag skapar så har jag bestämt att  jaa jag kan ju inte hålla mig helt så ni får en smygtitt på tyger jag använder.
Sen lägger jag upp hur kollektionen blev efter marknaden!

Ha det bäst !






Dessa tyger är bara några av många som jag kommer att ha skapat något spännande av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0