Glad, Tacksam,uppmuntrande

Ja nu har A là London(design marknaden) varit!
Det var en sådan härlig och glädjefylld även fantastisk upplevelse. Att få möjligheten att få visa upp det stoltaste man har vilket är mina kreationer  är jag extremt tacksam för .. Sen får man dessutom  sälja sina kläder.
Tack Therese och Mattias arrangörerna för marknaden för att jag fick möjligheten att vara med.
Detta har varit en bra erfarenhet och jag har fått en massa bra feedback så nu vet jag vad jag kan/ behöver jobba på för att bli bättre och tar till mig av att många tyckte att det jag skapat var  bra, snyggt, coolt.
Detta innebär att jag kommer att göra mer plagg så klart.
Sen fick jag schysst feedback av min idol M.I.A som jag råkade springa på :s hennes vänner och hon själv tyckte det var schysst plagg jag bar .. och som tur är så hade jag sytt det själv!
Dok glömde jag att säga att hon och hennes vänner förstås kunde komma förbi och titta på mina plagg.. starstruck totalt så jag glömde bort mig själv och tänkte helt på henne.
En del saker är väl menat antar jag så jag fortsätter mitt sökande, och fortsätter sy med glädje!
Här kommer lite plagg som jag gjort och som blev sålt på marknaden.
Är det något ni skulle vilja ha upp sytt i er storlek hör av er gärna.
Viktigast av allt välkommna alla ni nykomlingar som hittat hit!
kram på er
Blev såld:)



Blev såld




Blev såld



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad du är duktig och vilken talang du har vännen! Håller alla tummar och tår för dig, du kommer att ta hela designmarknaden med storm!

2010-08-20 @ 00:41:17
Postat av: Jonna

Hej tjejen!

Bilderna från A LA London är nu skickade till dig! Hoppas att några funkar/att du tycker några är bra :)Har inte sett klänning nr2 (av dem på senaste inlägget)Super fin!! Som mycket annat du gör,

Hörs o ses snart!

kramkram

2010-08-21 @ 19:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0